Innovation Summit: ‘Meer falen en in rap tempo is sleutel tot succes’
Revolutioneren van stedelijke ontwikkeling met digitaal data-ecosysteem
Jeroen Scheer (Shell) meest innovatieve leider van Nederland
De vijf belangrijkste cloudconnectiviteitstrends in 2024
Klantcontact voorlopig kwestie van menselijke interactie én AI
Artificial intelligence en klantervaring
Gebrekkige compliance: Nederlandse bedrijven vatbaar voor datalekken
Van AI-implementatie naar ticketless bedrijf: een case study
Navigeren door cyberbedreigingen: de opkomst van SSFN
Pleidooi voor een bewindspersoon ‘Digitale Zaken’
Hoe bedrijven de transformerende kracht van de cloud ontsluiten
Video
Business
-
Lean robotics: de kracht van ‘lean’ gecombineerd met RPA
De introductie van ‘lean’ heeft een flinke impact op de organisatie, op aspecten als klanten, processen, besturing, organisatie en...
-
‘We heffen de IT-organisatie op’
Op 6 juli organiseert CIO Magazine in samenwerking met Tanium een interactieve, online sessie over digitalisering in retail. Gastspreker is Ted van...
-
Productiebedrijven behalen grote agility-winst
Bedrijven in de maakindustrie hadden het moeilijk in 2020. Toeleveringsketens braken, winkelschappen raakten leeg en de vraag naar essentiële...
Data & digitaal
-
Hoe data governance de digitale druk op CIO’s verlicht
Het verzamelen, analyseren en interpreteren van data is cruciaal voor bedrijven. Hierdoor ontstaat namelijk inzicht in bijvoorbeeld klanten, markten...
-
‘Ecosystems for competitive advantage’ met André van der Linden
In deze speciale uitzending van CIO TV, spreekt André van der Linden, CIO van Royal FloraHolland samen met Nick Smaling (BCG), Liam Connors (BT),...
-
Gerhard van der Bijl: ‘Human platform als verbindende factor’
“Onder invloed van digital, data en technologie verandert onze manier van boodschappen doen continu. Nadat eerst e-commerce en m-commerce de...
Leiderschap & management
-
Mel Jacobs (ABN AMRO): ‘The digital subscription economy is all about the experience’
The value of the subscription economy is mainly in the experience. If customers or consumers want to exchange traditional ownership for use-based...
-
Leiderschapslessen uit wereldwijde ontwrichting
Het ontbreekt de laatste tijd niet aan wereldwijde, onvoorspelbare en ontwrichtende gebeurtenissen. Deze hebben hun invloed op de zakelijke wereld,...
-
“Give consumers designing power at the digital edge”
Companies must deliver superior experiences in proximity to where business happens. After all, customers and consumers are mainly located “at...