Innovation Summit: ‘Meer falen en in rap tempo is sleutel tot succes’
Revolutioneren van stedelijke ontwikkeling met digitaal data-ecosysteem
Jeroen Scheer (Shell) meest innovatieve leider van Nederland
De vijf belangrijkste cloudconnectiviteitstrends in 2024
Klantcontact voorlopig kwestie van menselijke interactie én AI
Artificial intelligence en klantervaring
Gebrekkige compliance: Nederlandse bedrijven vatbaar voor datalekken
Van AI-implementatie naar ticketless bedrijf: een case study
Navigeren door cyberbedreigingen: de opkomst van SSFN
Pleidooi voor een bewindspersoon ‘Digitale Zaken’
Hoe bedrijven de transformerende kracht van de cloud ontsluiten
Video
Business
-
Bert Stam (Rackspace Technology): ‘Enabler voor multicloud’
Het van oorsprong Amerikaanse Rackspace Technology faciliteert de migratie naar multicloud voor organisaties. Het bedrijf kan een variëteit aan...
-
Re-platforming bij Park Now
Sofie van den Enk in gesprek met Peter Paul Houtman, CTO van Park Now en Robin Marchand, CTO bij Quint Technology. Park Now heeft in 2020 een...
-
CIO TV #40 ‘Hoe purpose-led bedrijven veel beter slagen’ met Peter Dew, Janneke Niessen en Jeroen Heijmans
In deze uitzending: host Madelein Smit praat met Peter Dew, CDO & CMO a.i. bij DSM, Janneke Niessen, VC CapitalT, Jeroen Heijmans, Area VP bij...
Data & digitaal
-
Innoveren in de platformeconomie? investeer in eigenheid!
In de huidige ontwikkelingsfase van dataplatformen is een platform voor centrale opslag en uitwisseling nog genoeg om te innoveren en dominant in...
-
CIO TV #60 met Mel Jacobs (ABN AMRO), Coen Bos, Luc Schamhart en Michael Maas
In deze uitzending: Mel Jacobs, genomineerde voor de CIO of the Year Award. Ook aan tafel: Coen Bos (Snowflake), Luc Schamhart (Google Cloud) en...
-
CIO TV #38: ‘De Drijvende Krachten achter Tech-Enabled Innovatie’ met Hylke Sprangers, Roy van Griensven, Mike Vermeer en Karina Kuperus
In deze uitzending: Hylke Sprangers (Mount Holland), Roy van Griensven, (Mitsubishi Chemical Advanced Materials), Michael Vermeer (Royal Cosun), en...
Leiderschap & management
-
Mel Jacobs (ABN AMRO): ‘The digital subscription economy is all about the experience’
The value of the subscription economy is mainly in the experience. If customers or consumers want to exchange traditional ownership for use-based...
-
Hoe Picnic het helemaal anders doet
Begonnen als greenfield, werkt online supermarkt Picnic in veel opzichten anders dan een traditioneel bedrijf. Zo zijn data en technologie verweven...
-
Aart Rupert (Damen): ‘Van verkopen van schepen naar verkopen van maritieme oplossingen’
Het gaat weer goed met Damen na een aantal minder gemakkelijke jaren. Het orderboek is goed gevuld, het bedrijf zet zijn (digitale) transformatie...