Innovation Summit: ‘Meer falen en in rap tempo is sleutel tot succes’
Revolutioneren van stedelijke ontwikkeling met digitaal data-ecosysteem
Jeroen Scheer (Shell) meest innovatieve leider van Nederland
De vijf belangrijkste cloudconnectiviteitstrends in 2024
Klantcontact voorlopig kwestie van menselijke interactie én AI
Artificial intelligence en klantervaring
Gebrekkige compliance: Nederlandse bedrijven vatbaar voor datalekken
Van AI-implementatie naar ticketless bedrijf: een case study
Navigeren door cyberbedreigingen: de opkomst van SSFN
Pleidooi voor een bewindspersoon ‘Digitale Zaken’
Hoe bedrijven de transformerende kracht van de cloud ontsluiten
Video
Business
-
‘Cloud als aanjager van verandering’
Als CIO stond Paul Waasdorp tweemaal voor een vergelijkbare uitdaging: de IT van een grote speler in de reisbranche zowel organisatorisch als...
-
Outcome based contracting: van SLA naar resultaat
Alles draait tegenwoordig om de UX. IT-prestaties moeten hierdoor op een andere manier beoordeeld worden, en ook de samenwerking tussen organisaties...
-
CIO TV #66 ‘Stakeholder-dynamiek in de digitale wereld’
In deze aflevering van CIO TV delen Irma Jepma (VGZ), Bart van Ginderen (GGD GHOR en Ambidexter), Freek Weijtens (Yource) en Redmer Huizinga...
Data & digitaal
-
Vier manieren waarop Floryn zijn prestaties verbetert met data
“Data is bepalend voor al onze beslissingen”, zegt Marijn van Aerle, CTO en medeoprichter van Floryn. Alle data wordt door Fivetran...
-
CIO TV #44 ‘Corporate (self) Disruption’ met Raymond Hannes, Tim Hehenkamp, Davy van Iersel en Arnoud Klerkx
In deze uitzending: Arnoud Klerkx (Kramp), Tim Hehenkamp (Jumbo) en Raymond Hannes (Seedling Academy). Met host Madelein Smit spreken zij over het...
-
Industriële automatisering en smart factory maken productie op maat mogelijk
Smart factories hebben de laatste jaren snel aan populariteit gewonnen. Veel productiebedrijven hebben met het idee geëxperimenteerd, maar gingen...
Leiderschap & management
-
Mel Jacobs (ABN AMRO): ‘The digital subscription economy is all about the experience’
The value of the subscription economy is mainly in the experience. If customers or consumers want to exchange traditional ownership for use-based...
-
Vier op tien CEO’s en commissarissen: ‘We halen strategische doelstellingen niet’
Bijna vier op de tien CEO’s en iets meer commissarissen wereldwijd verwacht dat hun organisatie de strategische doelstellingen voor 2024 niet gaat...
-
Kitty Koelemeijer (Nyenrode): ‘Begrijp de onderliggende krachten van digitalisering’
Menig bestuurder en toezichthouder vraagt zich af hoe digitale transformatie en digitale innovaties zich verhouden tot het bestaande businessmodel...