Veel organisaties nog weinig duurzaamheidsbewust
Levi9 en Sintio ontwikkelen innovatieve laadoplossingen voor e-voertuigen
Optimaliseren vóór innoveren: een cruciale strategie met het einddoel voor ogen
Revolutioneren van stedelijke ontwikkeling met digitaal data-ecosysteem
Jeroen Scheer (Shell) meest innovatieve leider van Nederland
De vijf belangrijkste cloudconnectiviteitstrends in 2024
Klantcontact voorlopig kwestie van menselijke interactie én AI
Artificial intelligence en klantervaring
Gebrekkige compliance: Nederlandse bedrijven vatbaar voor datalekken
Van AI-implementatie naar ticketless bedrijf: een case study
Navigeren door cyberbedreigingen: de opkomst van SSFN
Video
Business
-
Hoe meet je de voortgang van een security awareness programma?
Steeds meer bedrijven zetten niet alleen technologie in om cyberaanvallen zoveel mogelijk af te wenden, maar focussen ook op de menselijke factor in...
-
Generatieve AI zorgt voor samensmelting fysieke en digitale wereld
Het groeiende gebruik van generatieve AI en andere technologieën legt de basis voor een nieuwe realiteit, waarin de fysieke en digitale werelden...
-
Bijna helft beslissers bang voor nieuwe IT-projecten
Wel 45 procent van de beslissers op C-niveau voelt zich persoonlijk verantwoordelijk voor het falen van IT-projecten. Een kwart zegt zich...
Data & digitaal
-
Willem Koopmans (Coolblue): ‘Elke dag een beetje beter’
E-commercebedrijf Coolblue onderscheidt zich door zijn focus op klantvriendelijkheid. Ook technologie speelt een cruciale rol bij de groei van de...
-
Zijn jouw real-time verbindingen ook echt in real-time?
Public cloud is inmiddels zo volwassen geworden en de bijbehorende services zijn zo veelzijdig, dat er geen workload is die niet er niet kan...
-
‘Uniform datamodel voor optimaal engagement met klant’
Voor een optimale klantervaring heb je betrouwbare, controleerbare, samenhangende, toepasbare en actuele profielgegevens nodig. Realtime...
Leiderschap & management
-
“Give consumers designing power at the digital edge”
Companies must deliver superior experiences in proximity to where business happens. After all, customers and consumers are mainly located “at...
-
Mel Jacobs (ABN AMRO): ‘The digital subscription economy is all about the experience’
The value of the subscription economy is mainly in the experience. If customers or consumers want to exchange traditional ownership for use-based...
-
CIO’s over technologie en impact
Technologie is in principe voorhanden, de uitdaging is om beschikbare mogelijkheden op de juiste manier in te zetten. In lijn met onder andere...