Veel organisaties nog weinig duurzaamheidsbewust
Levi9 en Sintio ontwikkelen innovatieve laadoplossingen voor e-voertuigen
Optimaliseren vóór innoveren: een cruciale strategie met het einddoel voor ogen
Revolutioneren van stedelijke ontwikkeling met digitaal data-ecosysteem
Jeroen Scheer (Shell) meest innovatieve leider van Nederland
De vijf belangrijkste cloudconnectiviteitstrends in 2024
Klantcontact voorlopig kwestie van menselijke interactie én AI
Artificial intelligence en klantervaring
Gebrekkige compliance: Nederlandse bedrijven vatbaar voor datalekken
Van AI-implementatie naar ticketless bedrijf: een case study
Navigeren door cyberbedreigingen: de opkomst van SSFN
Video
Business
-
Mark Vermeer (Municipality of Rotterdam): ‘Covid is breakthough for data-driven working’
Organizations that want to extract value from data have a lot of homework to do. Blindly staring at all the conditions that must be met is not the...
-
Hoe Lamb Weston / Meijer digitaal gezond werd
Services leader Ton Maltha van Lamb Weston / Meijer is zo’n beetje verantwoordelijk voor alles wat niet met de core business – bevroren...
-
Outcome based contracting: van SLA naar resultaat
Alles draait tegenwoordig om de UX. IT-prestaties moeten hierdoor op een andere manier beoordeeld worden, en ook de samenwerking tussen organisaties...
Data & digitaal
-
Mark Vermeer (Gemeente Rotterdam): ‘Geen woorden maar data’
Rotterdam is de stad van handen uit de mouwen. De dienstverlening van de gemeente is al even veelzijdig en veel breder dan vaak gedacht, licht CIO...
-
Podcast: Focus op centraal zetten van klanten
De klant centraal zetten is een mooi doel, maar hoe zorg je ervoor dat je organisatie dat echt gaat doen? Michael Maas, VP EMEA North bij Servicenow...
-
Publieke e-wallet kan digitale economie aanjagen
De digitale economie is op stoom. De afgelopen jaren zagen veel nieuwe digitale diensten het licht, zoals online betalen. Bij vrijwel elke dienst...
Leiderschap & management
-
Mel Jacobs (ABN AMRO): ‘The digital subscription economy is all about the experience’
The value of the subscription economy is mainly in the experience. If customers or consumers want to exchange traditional ownership for use-based...
-
‘Omzet, winst en marktaandeel niet langer toonaangevend’
Omdat het klimaat in hoog tempo verandert en de behoefte aan transparantie over klimaatrisico’s groot is, is het noodzakelijk om nog vóór invoering...
-
Daniel Gebler (Picnic): ‘Innovation never sleeps’
As a digital leader you have to love change, but at the same time you have to stay in control; combining an external focus with an internal one....