Innovation Summit: ‘Meer falen en in rap tempo is sleutel tot succes’
Revolutioneren van stedelijke ontwikkeling met digitaal data-ecosysteem
Jeroen Scheer (Shell) meest innovatieve leider van Nederland
De vijf belangrijkste cloudconnectiviteitstrends in 2024
Klantcontact voorlopig kwestie van menselijke interactie én AI
Artificial intelligence en klantervaring
Gebrekkige compliance: Nederlandse bedrijven vatbaar voor datalekken
Van AI-implementatie naar ticketless bedrijf: een case study
Navigeren door cyberbedreigingen: de opkomst van SSFN
Pleidooi voor een bewindspersoon ‘Digitale Zaken’
Hoe bedrijven de transformerende kracht van de cloud ontsluiten
Video
Business
-
Waar liggen de prioriteiten van de CFO?
Steeds vaker trekt de CFO op met de CIO om richting te geven aan investeringen in het digitale domein. Wat is het perspectief van de CFO op digitale...
-
Op weg naar digitale volwassenheid
De digitale organisatie staat al enige tijd in de belangstelling. Je zou dan mogen verwachten dat iedereen inmiddels de omslag naar digital heeft...
-
Generatieve AI zorgt voor samensmelting fysieke en digitale wereld
Het groeiende gebruik van generatieve AI en andere technologieën legt de basis voor een nieuwe realiteit, waarin de fysieke en digitale werelden...
Data & digitaal
-
Digital Leaders Boardroom
In every industry around the globe, organizations are putting digital technology at the center of business strategy to create a competitive...
-
Succesvolle klantervaring (CX) in de metaverse: drie cruciale actiepunten
De opkomst van de metaverse brengt complexe uitdagingen op het gebied van de klantervaring met zich mee, maar het biedt bedrijven ook mogelijkheden...
-
Organisaties ongerechtvaardigd positief over hun transformatie
Organisaties denken dat ze verder zijn met hun digitale transformatie dan ze in werkelijkheid zijn. Daardoor wordt er onvoldoende vaart gemaakt met...
Leiderschap & management
-
Mel Jacobs (ABN AMRO): ‘The digital subscription economy is all about the experience’
The value of the subscription economy is mainly in the experience. If customers or consumers want to exchange traditional ownership for use-based...
-
Hoe CIO’s digitalisering van de workflow aanjagen
Negen van de tien CIO’s verwachten de komende drie jaar ten minste 60 procent van de workflows van hun bedrijf te digitaliseren, blijkt uit...
-
“IT has to be an integral part of the solution”
Customers, consumers, and employees increasingly demand that organizations grow, innovate and operate in a responsible manner. IT has a role in...