Veel organisaties nog weinig duurzaamheidsbewust
Levi9 en Sintio ontwikkelen innovatieve laadoplossingen voor e-voertuigen
Optimaliseren vóór innoveren: een cruciale strategie met het einddoel voor ogen
Revolutioneren van stedelijke ontwikkeling met digitaal data-ecosysteem
Jeroen Scheer (Shell) meest innovatieve leider van Nederland
De vijf belangrijkste cloudconnectiviteitstrends in 2024
Klantcontact voorlopig kwestie van menselijke interactie én AI
Artificial intelligence en klantervaring
Gebrekkige compliance: Nederlandse bedrijven vatbaar voor datalekken
Van AI-implementatie naar ticketless bedrijf: een case study
Navigeren door cyberbedreigingen: de opkomst van SSFN
Video
Business
-
Hoe meet je de voortgang van een security awareness programma?
Steeds meer bedrijven zetten niet alleen technologie in om cyberaanvallen zoveel mogelijk af te wenden, maar focussen ook op de menselijke factor in...
-
Lean robotics: de kracht van ‘lean’ gecombineerd met RPA
De introductie van ‘lean’ heeft een flinke impact op de organisatie, op aspecten als klanten, processen, besturing, organisatie en...
-
Daan Rijsenbrij: ‘Zonder digitale architectuur leidt digitalisering tot nieuwe chaos’
De nieuwe I-strategie Rijk geeft aan hoe de rijksoverheid de komende vijf jaar wil digitaliseren. Tweevoudig oud-hoogleraar informatica en...
Data & digitaal
-
‘Agile @ Scale’ met Marco Witteveen
In deze speciale CIO TV-aflevering bespreken Marco Witteveen, COO bij Garanti BBVA en Tim de Koning (KPMG Digital), Dennis Mulder (Microsoft) en...
-
CIO TV #45 ‘Creating Business Impact in a Connected World’ met Jeroen van Hamersveld, Kuldip Singh, Erik de Vos en Eric Wesselman
In deze stream: Erik de Vos (CarNext), Kuldip Singh (Innogy), Jeroen van Hamersveld (NTT) en Eric Wesselman (KPMG). Host Rob Beijleveld spreekt hen...
-
‘Dataficatie komt vanuit de kern’
Data en analytics leiden tot grote transformaties op allerlei vlakken: organisatie, strategie producten en diensten. Dat vereist gedurfd en op de...
Leiderschap & management
-
Mel Jacobs (ABN AMRO): ‘The digital subscription economy is all about the experience’
The value of the subscription economy is mainly in the experience. If customers or consumers want to exchange traditional ownership for use-based...
-
Dutch Design op CIODAY. Hoe dat zo?
Het thema van CIODAY2022 is Dutch Design: een beproefde Nederlandse denk- en handelswijze om problemen en opportuniteit te adresseren. Gericht op...
-
Mark Vermeer (Municipality of Rotterdam): ‘Covid is breakthough for data-driven working’
Organizations that want to extract value from data have a lot of homework to do. Blindly staring at all the conditions that must be met is not the...