Innovation Summit: ‘Meer falen en in rap tempo is sleutel tot succes’
Revolutioneren van stedelijke ontwikkeling met digitaal data-ecosysteem
Jeroen Scheer (Shell) meest innovatieve leider van Nederland
De vijf belangrijkste cloudconnectiviteitstrends in 2024
Klantcontact voorlopig kwestie van menselijke interactie én AI
Artificial intelligence en klantervaring
Gebrekkige compliance: Nederlandse bedrijven vatbaar voor datalekken
Van AI-implementatie naar ticketless bedrijf: een case study
Navigeren door cyberbedreigingen: de opkomst van SSFN
Pleidooi voor een bewindspersoon ‘Digitale Zaken’
Hoe bedrijven de transformerende kracht van de cloud ontsluiten
Video
Business
-
André van der Linden (Royal FloraHolland): ‘It all starts with listening’
Anyone looking closely at what is happening in the field of ecosystems will see many developments. Ecosystems require a high degree of digital...
-
CIO: ontwerp een post-pandemische employee experience
CIO’s kunnen concurrentievoordeel creëren door de werknemerservaring (employee experience, EX) te digitaliseren, maar samenwerking tussen...
-
De digitale strategie van Museum Boijmans Van Beuningen
‘Boijmans Van Beuningen en PwC zijn al lange tijd met elkaar verbonden’, vertelt Koert Bakker, bij PwC hoofd strategy & insights van het...
Data & digitaal
-
Pon krijgt prijs voor datagedreven business
Ralf de Haan, director Data & Analytics bij Pon, heeft deze week de Dutch BI & Data Science Award 2021 in ontvangst genomen. Door de...
-
Podcast: Focus op centraal zetten van klanten
De klant centraal zetten is een mooi doel, maar hoe zorg je ervoor dat je organisatie dat echt gaat doen? Michael Maas, VP EMEA North bij Servicenow...
-
Terug naar kantoor? Even een paar dingen regelen
Er zijn een paar zaken die CIO’s goed moeten regelen nu werknemers deels naar hun werk terugkeren. ServiceNow heeft Safe Workplace Apps...
Leiderschap & management
-
Succesfactoren voor innovatie in de zorg
In de zorgsector is innovatie een belangrijk thema: het is noodzakelijk om de kwaliteit van zorg te verbeteren en ook om uitdagingen rond...
-
“Give consumers designing power at the digital edge”
Companies must deliver superior experiences in proximity to where business happens. After all, customers and consumers are mainly located “at...
-
Follow the Digital Leader
Do you have the flexibility to adapt and shift to new markets or instantly connect with new ecosystem partners or customers in different...