Veel organisaties nog weinig duurzaamheidsbewust
Levi9 en Sintio ontwikkelen innovatieve laadoplossingen voor e-voertuigen
Optimaliseren vóór innoveren: een cruciale strategie met het einddoel voor ogen
Revolutioneren van stedelijke ontwikkeling met digitaal data-ecosysteem
Jeroen Scheer (Shell) meest innovatieve leider van Nederland
De vijf belangrijkste cloudconnectiviteitstrends in 2024
Klantcontact voorlopig kwestie van menselijke interactie én AI
Artificial intelligence en klantervaring
Gebrekkige compliance: Nederlandse bedrijven vatbaar voor datalekken
Van AI-implementatie naar ticketless bedrijf: een case study
Navigeren door cyberbedreigingen: de opkomst van SSFN
Video
Business
-
CIO TV #43 ‘Van Data naar Waarde’ met Emiel Van Bockel, Jean Paul Dijkstra, Maurice op het Veld en Pieter Zeestraten
In deze uitzending spreekt Hotze Zijlstra met Pieter Zeestraten (Facilicom Group), Jean-Paul Dijkstra (Eneco), Emiel Van Bockel (Ordina) en Maurice...
-
‘Cloud als aanjager van verandering’
Als CIO stond Paul Waasdorp tweemaal voor een vergelijkbare uitdaging: de IT van een grote speler in de reisbranche zowel organisatorisch als...
-
‘We heffen de IT-organisatie op’
Op 6 juli organiseert CIO Magazine in samenwerking met Tanium een interactieve, online sessie over digitalisering in retail. Gastspreker is Ted van...
Data & digitaal
-
Willem Koopmans (Coolblue): ‘Elke dag een beetje beter’
E-commercebedrijf Coolblue onderscheidt zich door zijn focus op klantvriendelijkheid. Ook technologie speelt een cruciale rol bij de groei van de...
-
CIO TV #60 met Mel Jacobs (ABN AMRO), Coen Bos, Luc Schamhart en Michael Maas
In deze uitzending: Mel Jacobs, genomineerde voor de CIO of the Year Award. Ook aan tafel: Coen Bos (Snowflake), Luc Schamhart (Google Cloud) en...
-
Datalekken in de cloud nemen toe
Met het toenemende gebruik van meerdere cloudproviders neemt naast de groeiende complexiteit ook de hoeveelheid datalekken toe. Wel 45 procent van...
Leiderschap & management
-
Mel Jacobs (ABN AMRO): ‘The digital subscription economy is all about the experience’
The value of the subscription economy is mainly in the experience. If customers or consumers want to exchange traditional ownership for use-based...
-
Terugkijken: Insights 2021
Liggen we qua digitale transformaties op koers na corona? Zijn de businesskansen inmiddels gepakt? Hoe vernieuwend zijn we nu echt? Wie de afgelopen...
-
Aart Rupert (Damen): ‘Van verkopen van schepen naar verkopen van maritieme oplossingen’
Het gaat weer goed met Damen na een aantal minder gemakkelijke jaren. Het orderboek is goed gevuld, het bedrijf zet zijn (digitale) transformatie...