Innovation Summit: ‘Meer falen en in rap tempo is sleutel tot succes’
Revolutioneren van stedelijke ontwikkeling met digitaal data-ecosysteem
Jeroen Scheer (Shell) meest innovatieve leider van Nederland
De vijf belangrijkste cloudconnectiviteitstrends in 2024
Klantcontact voorlopig kwestie van menselijke interactie én AI
Artificial intelligence en klantervaring
Gebrekkige compliance: Nederlandse bedrijven vatbaar voor datalekken
Van AI-implementatie naar ticketless bedrijf: een case study
Navigeren door cyberbedreigingen: de opkomst van SSFN
Pleidooi voor een bewindspersoon ‘Digitale Zaken’
Hoe bedrijven de transformerende kracht van de cloud ontsluiten
Video
Business
-
Meer dan 100 CIO’s aan tafel
Sinds het begin van de crisis hebben wij meer dan 100 CIO’s en andere beslissers op C-niveau van ruim 90 organisaties aan de CIO TV-tafel...
-
Onderzoek: Digital Markets Act pakt negatief uit voor startups en scale-ups
Er is nog veel onduidelijkheid over de effecten van de Digital Markets Act (DMA) op de Nederlandse platformeconomie. Daarop duidt onderzoek door het...
-
Daan Rijsenbrij: ‘Zonder digitale architectuur leidt digitalisering tot nieuwe chaos’
De nieuwe I-strategie Rijk geeft aan hoe de rijksoverheid de komende vijf jaar wil digitaliseren. Tweevoudig oud-hoogleraar informatica en...
Data & digitaal
-
Hoe OK App zijn datapijplijn heeft versimpeld
OK App heeft zijn datapijplijn versimpeld, zodat het bedrijf snel kan reageren op inzichten en wijzigingen in zijn aanbod kan doorvoeren. “We...
-
CIO TV #46 ‘Growth Hacking’ met Mattijs ten Brink, Chris Out en Kasper Walraven
In deze uitzending: Mattijs ten Brink (Sunweb) Chris Out (growth expert en auteur), Kasper Walraven (Accenture), host Mike Vermeer, senior...
-
‘Tech-strategie vraagt om juiste focus’
Hoge energieprijzen, inflatie, haperende supply chains, geopolitieke onrust, klimaatverandering en een enorme vraag naar talent domineren de actuele...
Leiderschap & management
-
Michiel Valk (Essent): ‘Zorg dat je als IT middenin de organisatie staat’
Essent is de volgende stap in de energietransitie aan het maken. De vertaalslag van de mogelijkheden die technologie biedt richting medewerkers en...
-
Mel Jacobs (ABN AMRO): ‘The digital subscription economy is all about the experience’
The value of the subscription economy is mainly in the experience. If customers or consumers want to exchange traditional ownership for use-based...
-
“Give consumers designing power at the digital edge”
Companies must deliver superior experiences in proximity to where business happens. After all, customers and consumers are mainly located “at...