Innovation Summit: ‘Meer falen en in rap tempo is sleutel tot succes’
Revolutioneren van stedelijke ontwikkeling met digitaal data-ecosysteem
Jeroen Scheer (Shell) meest innovatieve leider van Nederland
De vijf belangrijkste cloudconnectiviteitstrends in 2024
Klantcontact voorlopig kwestie van menselijke interactie én AI
Artificial intelligence en klantervaring
Gebrekkige compliance: Nederlandse bedrijven vatbaar voor datalekken
Van AI-implementatie naar ticketless bedrijf: een case study
Navigeren door cyberbedreigingen: de opkomst van SSFN
Pleidooi voor een bewindspersoon ‘Digitale Zaken’
Hoe bedrijven de transformerende kracht van de cloud ontsluiten
Video
Business
-
Leiderschapslessen uit wereldwijde ontwrichting
Het ontbreekt de laatste tijd niet aan wereldwijde, onvoorspelbare en ontwrichtende gebeurtenissen. Deze hebben hun invloed op de zakelijke wereld,...
-
De digitale strategie van Museum Boijmans Van Beuningen
‘Boijmans Van Beuningen en PwC zijn al lange tijd met elkaar verbonden’, vertelt Koert Bakker, bij PwC hoofd strategy & insights van het...
-
CIO TV #66 ‘Stakeholder-dynamiek in de digitale wereld’
In deze aflevering van CIO TV delen Irma Jepma (VGZ), Bart van Ginderen (GGD GHOR en Ambidexter), Freek Weijtens (Yource) en Redmer Huizinga...
Data & digitaal
-
Hoe Floryn zijn metrics meester is geworden
Als er één woord is dat de visie definieert van Marijn van Aerle, CTO en medeoprichter van Floryn, een kredietverstrekker voor het MKB in Nederland,...
-
Podcast: Focus op centraal zetten van klanten
De klant centraal zetten is een mooi doel, maar hoe zorg je ervoor dat je organisatie dat echt gaat doen? Michael Maas, VP EMEA North bij Servicenow...
-
IT operations als geoliede machine? Stel deze vier vragen
De rol van de CIO verschuift steeds meer van het onderhouden van systemen naar het faciliteren van de best mogelijke ervaring voor klanten en...
Leiderschap & management
-
Marco Witteveen (Garanti BBVA): ‘Agile as an oil slick’
Many organizations, like financial services provider Garanti BBVA, are working on scaling agility to organizational and even ecosystem level:...
-
‘Omzet, winst en marktaandeel niet langer toonaangevend’
Omdat het klimaat in hoog tempo verandert en de behoefte aan transparantie over klimaatrisico’s groot is, is het noodzakelijk om nog vóór invoering...
-
Leiderschapslessen uit wereldwijde ontwrichting
Het ontbreekt de laatste tijd niet aan wereldwijde, onvoorspelbare en ontwrichtende gebeurtenissen. Deze hebben hun invloed op de zakelijke wereld,...