Optimaliseren vóór innoveren: een cruciale strategie met het einddoel voor ogen
Innovation Summit: ‘Meer falen en in rap tempo is sleutel tot succes’
Revolutioneren van stedelijke ontwikkeling met digitaal data-ecosysteem
Jeroen Scheer (Shell) meest innovatieve leider van Nederland
De vijf belangrijkste cloudconnectiviteitstrends in 2024
Klantcontact voorlopig kwestie van menselijke interactie én AI
Artificial intelligence en klantervaring
Gebrekkige compliance: Nederlandse bedrijven vatbaar voor datalekken
Van AI-implementatie naar ticketless bedrijf: een case study
Navigeren door cyberbedreigingen: de opkomst van SSFN
Pleidooi voor een bewindspersoon ‘Digitale Zaken’
Video
Business
-
Security: “You need to stay ahead of the curve”
“Many companies are investing heavily in IT, and security is part of that. But most of the time it is bolt-on: “Security is added afterwards,...
-
Bijna helft beslissers bang voor nieuwe IT-projecten
Wel 45 procent van de beslissers op C-niveau voelt zich persoonlijk verantwoordelijk voor het falen van IT-projecten. Een kwart zegt zich...
-
‘Cloud als aanjager van verandering’
Als CIO stond Paul Waasdorp tweemaal voor een vergelijkbare uitdaging: de IT van een grote speler in de reisbranche zowel organisatorisch als...
Data & digitaal
-
Mel Jacobs (ABN AMRO): ‘Keep on shoveling’
Mel Jacobs, CIO Private Bank and Corporate and Institutional Banking bij ABN AMRO en genomineerd voor de CIO of the Year Award. “We willen ons...
-
Podcast: Focus op centraal zetten van klanten
De klant centraal zetten is een mooi doel, maar hoe zorg je ervoor dat je organisatie dat echt gaat doen? Michael Maas, VP EMEA North bij Servicenow...
-
Acht op de tien werknemers geloven niet in verandervermogen organisatie
Slechts zestien procent van de Nederlandse werknemers is ervan overtuigd dat hun organisatie effectief kan omgaan met verandering. Het...
Leiderschap & management
-
4 CxO’s over hun rol, purpose en de bijdrage van technologie
In deze speciale aflevering van het Digital transformation & leadership programma zijn CxO’s Corné Mulders (UMC Utrecht), Eric Overvoorde...
-
Mel Jacobs (ABN AMRO): ‘The digital subscription economy is all about the experience’
The value of the subscription economy is mainly in the experience. If customers or consumers want to exchange traditional ownership for use-based...
-
Burn-out in de IT voorkomen door hybride werkmodellen
Uit onderzoek van Erin Kelly (MIT) onder IT-medewerkers blijkt dat een gevoel van controle essentieel is om post-pandemische overbelasting te...