Veel organisaties nog weinig duurzaamheidsbewust
Levi9 en Sintio ontwikkelen innovatieve laadoplossingen voor e-voertuigen
Optimaliseren vóór innoveren: een cruciale strategie met het einddoel voor ogen
Revolutioneren van stedelijke ontwikkeling met digitaal data-ecosysteem
Jeroen Scheer (Shell) meest innovatieve leider van Nederland
De vijf belangrijkste cloudconnectiviteitstrends in 2024
Klantcontact voorlopig kwestie van menselijke interactie én AI
Artificial intelligence en klantervaring
Gebrekkige compliance: Nederlandse bedrijven vatbaar voor datalekken
Van AI-implementatie naar ticketless bedrijf: een case study
Navigeren door cyberbedreigingen: de opkomst van SSFN
Video
Business
-
Mark Vermeer (Municipality of Rotterdam): ‘Covid is breakthough for data-driven working’
Organizations that want to extract value from data have a lot of homework to do. Blindly staring at all the conditions that must be met is not the...
-
Silo’s afbreken bij de Volksbank
De vierde bank van Nederland is twee en een half jaar geleden gestart met een integrated risk management-traject. Daarbij is organisatorische...
-
Hoe meet je de voortgang van een security awareness programma?
Steeds meer bedrijven zetten niet alleen technologie in om cyberaanvallen zoveel mogelijk af te wenden, maar focussen ook op de menselijke factor in...
Data & digitaal
-
CIO TV #60 met Mel Jacobs (ABN AMRO), Coen Bos, Luc Schamhart en Michael Maas
In deze uitzending: Mel Jacobs, genomineerde voor de CIO of the Year Award. Ook aan tafel: Coen Bos (Snowflake), Luc Schamhart (Google Cloud) en...
-
Hoe Heineken zichzelf verbetert met de One2Improve-app
Liliya Panina, product owner Digital TPM bij Heineken, laat zien hoe ruim 160 brouwerijen de app One2Improve inzetten om dagelijkse operaties...
-
Succesvolle klantervaring (CX) in de metaverse: drie cruciale actiepunten
De opkomst van de metaverse brengt complexe uitdagingen op het gebied van de klantervaring met zich mee, maar het biedt bedrijven ook mogelijkheden...
Leiderschap & management
-
Mel Jacobs (ABN AMRO): ‘The digital subscription economy is all about the experience’
The value of the subscription economy is mainly in the experience. If customers or consumers want to exchange traditional ownership for use-based...
-
Succesfactoren voor innovatie in de zorg
In de zorgsector is innovatie een belangrijk thema: het is noodzakelijk om de kwaliteit van zorg te verbeteren en ook om uitdagingen rond...
-
Digital Leaders Boardroom
In every industry around the globe, organizations are putting digital technology at the center of business strategy to create a competitive...